Nová výzva v administrativě a zákaznickém servisu!

Co budete dělat?

Pokud se vidíte v administrativě, pak se budete starat o běžnou podporu svého přímého nadřízeného, vedení jeho diáře a domlouvání schůzek, ... Budete se též starat o poštu, kancelářské potřeby, péči o návštěvy a zajišťování služebních cest.

V případě, že Vás více zajímá zákaznický servis, najdete uplatnění ve zpracování objednávek od klienta, v komunikaci s kolegy a klienty z ČR i zahraničí.

Požadujeme

Co od Vás očekáváme?

Pro začátek nám bude stačit Vaše ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, dobrá znalost práce v programech MS Office a aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem. Předchozí zkušenost na obdobné pozici je vítána.

Dále se Vám hodí organizační schopnosti, příjemné vystupování a chuť učit se novým věcem.

Hledáme prostě parťáky, na které se budeme moci spolehnout! :-)

Nabízíme

Za to Vám můžeme nabídnout:

Stabilní práci s příjemnou nástupní mzdou 35.000Kč a skvělou dopravní dostupností
- sídlíme hned vedle stanice metra Invalidovna. Těšit se můžete i na další výhody jako stravenky a flexi pasy. Pokud budete mít zájem, můžete se posunout výše v rámci firmy
- neházíme si "klacky pod nohy", naopak si pomáháme k co nejlepším týmovým výsledkům! :-)

Nastoupit můžete jak se Vám hodí, klidně ihned. Stačí, když nám pošlete Váš životopis, a my se Vám obratem ozveme!

Plat: Neuveden

Úvazek:

Nástup: ihned

Požadujeme

Minimální dosažené vzdělání:

Místo výkonu práce

Stát:Česká republika

Kontakt na zaměstnavatele

Příjmení:Anna Kadlecová
E-mail:anna.kadlecova@manpower.cz
Telefon:Array